TALLERS

Investiga la vacuna del VIH

En aquest taller es reprodueix part de la recerca que es porta a terme a IrsiCaixa per identificar proteïnes candidates a formar part d'una vacuna contra la sida.

Ciència TALLERS
Més informació

 

ALTRES FORMATS

Clarinetàrium

És un espectacle-concert que combina música, experiments i història. De la mà de tres músics, farem un viatge per conèixer millor el clarinet i la seva història.

Ciència ALTRES FORMATS
Més informació

 

TALLERS

Rapejant als clàssics

Aquest taller de creació col·lectiva a partir de textos teatrals i poètics del barroc permetrà que l'alumnat descobreixi que les seves preocupacions i les nostres no són tan diferents.

Ciència TALLERS
Més informació

 

TALLERS

Improvisa!

 Taller per conèixer els aspectes involucrats en la creació del que es coneix com a música moderna i per crear, en grup, una peça musical.

Ciència TALLERS
Més informació

 

REGISTRA’T PER CONÈIXER I RESERVAR TOTES LES ACTIVITATS I RECURSOS EDUCATIUS D’EDUCAIXA

o segueix-nos en

PROJECCIONS

Cinema i debat: La ola

Seria possible actualment la implantació d'un govern totalitari a Alemanya? La ola permetrà reflexionar sobre el poder, el sentiment de pertinença i el totalitarisme.

Ciència PROJECCIONS
Més informació

 

EN EL BLOG D'EDUCAIXA

Com avaluar la competència d’aprendre a aprendre?

En el darrer lliurament del nostre blog parlem sobre la importància de desenvolupar la competència d’aprendre a aprendre del nostre alumnat. Aprendre a aprendre és la capacitat de perseguir i persistir en l’aprenentatge, d’organitzar el propi aprenentatge a través de la gestió eficaç del temps i la informació, tant individualment com en grup.

Aprendre a aprendre: una competència clau per al segle XXI

En el document The Future of Education and Skills: Education 2030, publicat per l’OCDE el 2018, s’identifiquen els nombrosos reptes als quals s’enfronta la nostra societat. El futur és incert i no podem predir-lo, però podem preparar-nos tan bé com sigui possible per encarar les transformacions que hagin d’arribar.