TALLERS

Accés directe a "El bosc de llet"

A través dels materials didàctics i de l'observació, els més petits descobriran què s'amaga a El bosc de llet, de Curro González, i com es relaciona amb la seva pròpia experiència.

Ciència TALLERS
Més informació

 

TALLERS

Accés directe a "El bosc de llet"

A partir de l'obra de Curro González l'alumnat reflexionarà sobre la construcció de la identitat i experimentarà amb diferents mitjans per crear una proposta plàstica.

Ciència TALLERS
Més informació

 

ALTRES FORMATS

Visita dinamitzada a "Construint nous mons. 1914-1945"

Una visita dinamitzada per conèixer els moviments de les primeres avantguardes del segle xx a través de cartells, pintures, electrodomèstics i pel·lícules (de Chaplin a Buñuel).
Ciència ALTRES FORMATS
Més informació

 

ALTRES FORMATS

Visita comentada a "Construint nous mons. 1914-1945"

Coneixerem les primeres avantguardes del segle xx a través de cartells, pintures, electrodomèstics i pel·lícules. Obres d'autors com Duchamp, Hausmann, Chaplin o Buñuel.
Ciència ALTRES FORMATS
Més informació

 

REGISTRA’T PER CONÈIXER I RESERVAR TOTES LES ACTIVITATS I RECURSOS EDUCATIUS D’EDUCAIXA

o segueix-nos en

TALLERS

El món de la cèl·lula

Què és una cèl·lula? D'on prové? On la podem trobar? Aquest taller mira de respondre aquestes preguntes mitjançant observacions microscòpiques.

Ciència TALLERS
Més informació

 

EN EL BLOG D'EDUCAIXA

Com avaluar la competència d’aprendre a aprendre?

En el darrer lliurament del nostre blog parlem sobre la importància de desenvolupar la competència d’aprendre a aprendre del nostre alumnat. Aprendre a aprendre és la capacitat de perseguir i persistir en l’aprenentatge, d’organitzar el propi aprenentatge a través de la gestió eficaç del temps i la informació, tant individualment com en grup.

Aprendre a aprendre: una competència clau per al segle XXI

En el document The Future of Education and Skills: Education 2030, publicat per l’OCDE el 2018, s’identifiquen els nombrosos reptes als quals s’enfronta la nostra societat. El futur és incert i no podem predir-lo, però podem preparar-nos tan bé com sigui possible per encarar les transformacions que hagin d’arribar.